I siste utgave av Logopeden (17/3) kan dere nå lese nyeste publiserte artikkel fra DSL+-gruppen!
Sammendrag: Språklige ferdigheter virker inn på mulighetene til sosial samhandling, selvbestemmelse og aktiv deltakelse i lek- og læringssituasjoner. Barn med Down syndrom er i risiko for utvikling av språkvansker og har derfor behov for tilpassede og systematiske språkstimuleringstiltak. Vi vil i denne artikkelen se nærmere på hvilke prioriteriger som gjøres knyttet til språkstimuleringstiltak for barn med Down syndrom.
Les artikkelen her: PRIORITERES SPRÅKSTIMULERING I OPPLÆRINGSTILBUDET TIL 3. KLASSE-ELEVER MED DOWN SYNDROM?
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Mest lest
-
We were so lucky to have Kelly Burgoyne visiting in August. Her visit were supported by The ESRC International Centre for Language and Commu...
-
Julekalender spesialpedagogikk 2022 - Institutt for spesialpedagogikk (uio.no)
-
The results of the randomized trial of the DSL+ vocabulary intervention program is now published in Remedial and Special Education. Read the...
-
A short-version of the DSL+ intervention has been translated and tested by American children with Down syndrome and their parents! Read the...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar